vrijdag, december 2

Winter

Sinds ik hier naar toe ben verhuisd ben ik al aan het mieren met de lay-out. Ik was op zoek naar een winterstand. Met een eigen banner. En winterkleurtjes. Dat lukte alsmaar niet. Maar nu heb ik dan eindelijk een template gevonden waarin je veel aan kunt passen zodat er ook nog leesbare tekst overblijft. Want de verpakking mag er dan wel leuk uit zien... het gaat tenslotte om de inhoud.

Ik ben nu eindelijk op de goede weg. Het is nog niet klaar. Ik blijf prutsen. Dat vind ik namelijk héél lekker om te doen (en leerzaam!). Dus niet schrikken als je hier de komende tijd steeds een andere verpakking tegenkomt. De inhoud blijft 'gewoon Dondersteen'. Dat beloof ik.

5 opmerkingen:

Peer100 zei

Gelukkig, van teveel veranderingen wordt ik onrustig. [zie mijn logjes]

Anoniem zei

Dat wordt een witte kerst dit jaar.

Anoniem zei

Heerlijk hè, dat frutselen! Ik vind het frutselen altijd nog leuker dan het uiteindelijke resultaat. Want dan is er namelijk niets meer te frutselen.

Anoniem zei

Wat een prachtige banner... Houen zo tot de lente komt!

Anoniem zei

Gaaf! :-) HTML-en is leerzaam inderdaad, en ongelooflijk leuk... Succes!!