dinsdag, december 20

Enquête

Het hotel waar we afgelopen weekend verbleven boekte ik via het internet. Klikkerdeklik. En klaar. Stelt niets voor. Tijdens het zoeken naar het meest geschikte hotel voor ons las ik de reacties die vorige hotelbezoekers op de site hadden achtergelaten. 'Help me onthouden dat ik ook even zo'n recentie plaats,' zei ik tegen Peer toen we zondag naar huis reden. Maar ik vergat het natuurlijk. En Peer ook. Als je eenmaal weer thuis bent heb je meteen weer duizenden andere dingen te doen.

Vandaag ontving ik een mailtje van de hotel boekings-site. Of ik mee wilde werken aan de klanten-recenties. En dat wilde ik wel want ik was het immers toch al van plan? Ik klikte dus door naar hun site en vulde allerlei vragen in. Ze vroegen wat er goed was aan het hotel en wat er minder goed was en of er nog iets verbeterd kon worden. Ik vulde lustig in en klikte door. Nog een paar vragen...

'In welke categorie valt u?' was de laatste vraag. Ha! Een meerkeuze vraag. Altijd gemakkelijk. Ik las de mogelijkheden door.
Bent u:
Reiziger alleen? Eh... nee.
Een jong paar? Nou, nee, dat toch ook niet meer, we zijn al veertien jaar samen.
Familie met jonge kinderen? Nee. Dat zéker niet.
Familie met oudere kinderen? Nee, ook niet. We waren gewoon met z'n tweetjes.
Groep? Nee, twee is toch niet echt een groep...

Er bleef één mogelijkheid over. En ik moest hem wel aanklikken. Omdat al die bovenstaande mogelijkheden afvielen. Een kwestie van deductie, beste Watson. En nu is het dus officieel. We zijn, volgens deze site althans, een ouder paar. Ook al ben ik nog maar 42 lentes jong!

En dan ga ik nu maar even zitten huilen in een hoekje als u het niet erg vindt.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Alles is relatief dear Watson. Iemand van drie maanden is ouder dan iemand van twee maanden. Dus uit die aangevinkte stelling kan niemand een logische conclusie trekken.

Is het nou uit met dat gejank?!

Anoniem zei

begin dit jaar gingen we met de trein. de lokettist vroeg aan @ of hij een kortingskaart had, "nee, dan toch wel een 55 plus kaart?" ik dacht onmiddelijk: "rotop" en toen.... hé verdikke, dat kán....
Drop

Anoniem zei

Wanneer je accepteert dat je ouder bent dan de andere helft van de mensheid ... ach ... dan valt het wel mee.

Anoniem zei

Ja dat gaat ook mij allemaal veel te snel. Ik ongeveer in dezelfde leeftijd categorie (3 jaar ouder).
Maar zolang wij ons niet zo voelen: Wie maakt ons wat!!Wij veertigers zijn jong en wat de rest er van vind moeten zij weten.

Ik vond nog een mooie foto van onze 20six anoniem:
http://www.carloneworld.it/images/4_Humor/Jpg/costume1.jpg

;)

Anoniem zei

Ja hoor, maak het nog maar wat erger. Van huilen krijg je rimpels!

Anoniem zei

daarom doe ik dus nooit mee aan enquetes... jank even met je mee............jong grietje........
lieve groet en kussie