dinsdag, februari 14

Valentijns film

De bioscoop van Assen gaat tegen de vlakte. En in afwachting van de bouw van de nieuwe bioscoop, annex theater, annex weetikveelwatnogmeer, hebben ze een tijdelijke bioscoop gemaakt. De tijdelijke bios is ondergebracht in een grote hal op het industrieterrein. En hij ging vandaag open. Op Valentijnsdag. En dus hadden ze een Valentijdsaanbieding!!: een speciale voorpremiére van Brokeback Mountain, kaartjes voor maar € 3,50 per persoon, een glas champagne voor alle Valentijnsbezoekers én alle dames kregen een roos. Ik mag zelfs wel zeggen een prachtige roos.

De film was bijzonder. Het is in ieder geval gewaagd te noemen dat iemand een dergelijke film in Amerika uit heeft durven te brengen en dat hij daar ook nog eens lovende kritieken krijgt. Want het homosexuele aspect wordt niet verdoezeld of vervaagd. Het is zeer aanwezig. Prachtig acteerwerk. Maar een beetje meer snelheid had van mij wel gemogen. Kortom: een aanrader, althans een beetje.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Waarom krijgen de dames een roos bij de baraback mountain film? Ze hadden dat wel in stijl moeten houden en die aan de heren geven. Zonder veroordelend over te willen komen, maar dit wordt één van de weinige films die ik niet ga zien.

Anoniem zei

En ik ga hem zeker zien!
Leuke Valentijns-actie.

Anoniem zei

Je hebt dus toch genoten????in ieder geval heb je er weer een aabgename blog van weten te maken...Ik vindt de rozen erg mooi...en de opzet van je blog ook..die bloesem....prachtig Lieve groet en kus

Anoniem zei

Psssttt..... ik heb je gezien met je vriendje. Je stond in de krant. Ik zal het niet verder vertellen.