donderdag, februari 23

Klik, klik, hoera!

Peer z'n jongste zoon studeert internationale communicatie. De afgelopen maanden zat hij, vanwege die studie, in het Noorden van Portugal. Twee jaar geleden zat hij in hartje Finland en vandaag, zo vernam ik via de MSN, zit hij in Barcelona. 'Wat doe jij nou in Barcelona?' vroeg ik hem verbaasd. Hij schreef dat hij Barcelona altijd al had willen zien en dus was hij, op de terugweg naar het Noorden, daar gestopt om bij een paar vriendinnen te logeren en de stad te bekijken. Daarna gaat hij naar België. Niet naar Nederland, nee... hij gaat nu voor een stage een aantal maanden in Brussel wonen.

'He, gelukkig!' riepen wij in koor toen we dat hoorden. 'Dan kunnen we bij je op bezoek komen. Want Finland was te koud en Portugal nét te duur voor een weekendje weg'. En dus trok ik de laptop op schoot en deed van...

Klik... op de NS-site boekte ik twee weekendretourtjes...



Klik... op de site van Bookings reserveerde ik een hotelkamer in hartje Brussel...
Klik.. ik zwaaide virtueel met mijn creditcard om de treinkaartjes te betalen en de hotelkamer vast te leggen en toen...

Hoera! Van vrijdag 21 april tot zondag 23 april zitten Peer en ik in Brussel. Alwaar subzoon M. die er dan al een aantal weken woont, ons de mooiste plekjes van de stad zal laten zien.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Goh, je had hem moeten vragen in Barcelona meteen een stageplek te zoeken. Barcelona, mijn stad!
En tegenwoordig kost een retourtje Barcelona echt niet zoveel meer dan een retourtje Brussel.

bubblygirl zei

als je ons passeert kun je altijd es binnespringen he :-)

Algje zei

Ik reis in den geest, dat reist nóg goedkoper ;-). Maar ik heb dan ook mijn zoon vlakbij. (ja, ik geef toe: alwéér jaloers)

Anoniem zei

veel plezier in Brussels.....

C'est Lavi zei

Ik mail je ;-)