donderdag, februari 9

Speer

Ik ging als een speer vandaag. Eerst deed ik de bankzaken en maakte ik het geld over voor de reis naar Portugal. Morgen over vier weken gaan we. Hmmmm.... Toen belde ik de caravandealer om een keuring voor de caravan af te spreken en daarna kreeg ik de kolder in de kop, of het voorjaar, en sloeg ik aan het soppen.

Eerst de ramen van binnen. Toen de vloer. Toen, verhip het was even droog!, snel de ramen van buiten. Toen de bovenverdieping. Ach, dacht ik, als ik hier toch ben dan kan het bed ook wel even in de was... en zo ging het maar door. En nu ben ik moe. De borstspierenpijn is vandaag weer behoorlijk aanwezig, met dank aan Thomas, en dat is niet echt verbeterd met al dat sopwerk. Dus nu even op de bank. Benen omhoog. Laptop op schoot. Kopje koffie bij de hand. Heerlijk.

En dan om vijf uur in de Dondermobiel naar kantoor. Want vanavond ga ik met vier huidige en twee ex-collega's hier uit eten. Om afscheid te nemen van de ex-collega's. Allemaal leuke mensen om me heen én lekker eten. Betere combi is er niet!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier en eet ze smakelijk!

Anoniem zei

Eet ze

Peer100 zei

Smakelijk, Noes en ik hebben net je werk afgemaakt door de rozen om te gooien !

Anoniem zei

dat klinkt wel héél dapper.... pfft, smakelijk eten

Anoniem zei

kan je hier ook even langs komen? Fijne avond gehad?? *ot* ja, da's idd wel een behoorlijke dooddoener, maar toch de waarheid, hahaha!

Algje zei

Morgen darmspierenpijn.
OT: je hebt het weer helemaal goed gezien.

Anoniem zei

Wat heerlijk als alles weer netjes is he....Veel plezier vanavond...Groetjes en kus