donderdag, januari 26

Tagged

Ik ben getagged. Oh dear. Wil dat zeggen dat er een label aan mijn brede achterste hangt? Dat er een chip in mijn oor is ingebracht? Dat ik achtervolgd wordt door mannen van de BVD? Nee! Ik moet vragen beantwoorden. Okee dan. Hier komen ze:

Noem...
Vier baantjes die je in je leven hebt gehad
- receptioniste
- administratief medewerkster
- secretaresse
- management assistente

Vier films die je niet vaak genoeg kan zien
- Out of Africa
- A beautifull mind
- West Side Story
- Pretty Woman

Vier plaatsen waar je gewoond hebt
- Groningen
- Haren
- Gasselte
- Vries
- Assen

Vier televisieprogramma’s waar je graag naar kijkt
- Boulevard
- Een plek onder de zon
- Veronica/Yorin/RTL travel
- Peking Express

Vier plaatsen waar je op vakantie ging
- Nederland: Terschelling, Limburg, Veluwe... overal eigenlijk wel
- Australië: Oostkust
- Spanje: La Nucia, Moraira, Benidorm
- Frankrijk: Parijs, Normandië, Bretagne

Vier websites die je dagelijks bezoekt
- Blogger
- Dagblad van het Noorden
- Jij Bent
- Mijn eigen start

Vier dingen die je graag eet
- Pasta á la Roely
- Sushi
- Maaltijdsalades
- Broodjes van Frans

Vier plaatsen waar je liever bent dan nu
- Sydney
- Maledieven
- Canada
- N'gorongoro krater

Vier bloggers die je gaat taggen
Dat is teveel mensen! Door iedereen vier bloggers te laten taggen verzuip je in no-time in de taggeropdrachten. Dat degene die dit soort opdrachten verzint dat nou niet snapt... Vier wordt 16 - 64 - 256 - etc. Lawinegevaar!! Ik 'tagg' er dus eentje: ik hang hem bij Henny aan 't log. Nou maar hopen dat ze het ook ziet...

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat rekensommetje is inderdaad simpel: ik geloof dat iedereen van mijn leeslijst het Tagje al gehad heeft!

Anoniem zei

Ik durfde bijna niet op je log te komen toen ik in mijn RSS-reader bij 'dondersteen' het kopje 'tagged' zag staan... ik ben al vier keer 'getagged' en heb de antwoorden ook al vier keer gewoon in de commentbox geplaatst. Pfiew.

En tsja. Pretty Woman he :)

bubblygirl zei

wel...die 4 plaatsen zijn er wel wat meer bij jou he :-) en die tags ik vind het nog wel leuk om es te lezen, het zegt wel wat over de persoon greets

C'est Lavi zei

Ben ik nou gek? Ik heb hier vanmiddag gereageerd dat de link naar de blog van Henny niet werkt *krabt op kop en snapt er niks meer van*

Anoniem zei

Ik heb je toch gevonden