zondag, januari 15

Geen

'Geen chocola.
Geen koekjes.
Geen patat.
Geen vette sausjes.
Geen... geen... geen...
Vanaf morgen niks meer,' sprak ik resoluut. 'Het is afgelopen met dat gevreet. Met al dat lekkers. Met al die heerlijke, zalige... ' met een lichte snik in mijn stem maakte ik duidelijk dat het écht even afgelopen moet zijn. '
Over een week of zeven ga ik op vakantie. En tot die tijd. Niks meer. Echt niet. Ik meen het!'

'Maar vanavond nog niet?' vroeg Peer.
'Nee, vanavond nog niet. Morgen.'

Peer liep de voorraadkast in en kwam terug met een hele reep chocola. Als troost.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

En dan komt morgen ook dat sportschoolblogje zeker?

Dondersteen zei

@Crash: neuh. Ik werk tegenwoordig op maandag! Als het goed is vanaf volgende week nieuwe sportschoolverhalen want: bedrijfsfitness!! Broe-haa.

Anoniem zei

Wat lief van Peer.
En wat wreed, wat sadistisch, wat vreselijk gemeen van jou om dan voor ons zo'n lekkere foto neer te zetten.
*verlaat kwijlend dit blog*

Anoniem zei

oh jee, dat wordt toch weer een beetje afzien, maar vooruit, 't is voor een goed doel...
sterkte
Drop

Anoniem zei

Ik heb met je te doen...war een kwelling....ZEG NEE tegen PEER..die pestkop...Lieve groet en kus..XXXXVolhouden hoor,je kan het best,,zeker weten...

Anoniem zei

Peer is zeker bang , dat dat donders steentje een bliksems EDELSTEENTJE wort...kussie

Anoniem zei

Wat een lieverd, die Peer... als in: 'geniet ervan, zo lang het nog kan!!' Heel veel succes Donder!!

Anoniem zei

Wát een man!

Anoniem zei

Dat linkersnoepje lijkt mij nog wel wat. Dus als die over is.... o, nee ik moet eigenlijk ook een aantal kilo's kwijt.