woensdag, januari 25

Reclame (3)

In mijn oude blogdorp hebben ze de hele boel veranderd. Niet ten goede. Mensen zijn totaal de weg kwijt. Kunnen niet eens hun eigen blog te openen. Zijn de wanhoop nabij. Velen verlaten, net als ik een paar maanden terug, nu definitief het dorp. Vooral ook omdat de beveiliging nog steeds niet geregeld is. Of je voert een wachtwoord in en dan kunnen alleen de mensen die dat wachtwoord van je gekregen hebben je blog lezen (niet echt de bedoeling van een blog lijkt me) of je zet er geen wachtwoord op en dan kan iedere idioot allerlei vuiligheid in de reacties plaatsen. Kortom: slechte zaak.

En toen ik even bij de boodschappen van de webmaster las wat er allemaal "verbeterd" is zag ik onderaan die pagina de volgende advertentie. Er is gelukkig nog wel humor op 20six. Als je er maar naar zoekt!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Sja, het kostte me even tijd om uit te vinden hoe ik eindelijk zelf op mijn eigen [oude] log kon komen.
Erg veel zin om de hele layout aan te passen had ik niet.
Dat je even weer wat werk moet steken in het aanpassen van je layout is het ergste niet; wel dat het brakke software is, rommelig oogt en dat er niet echt goed gecommuniceerd wordt.
Ben nog steeds erg blij met mijn eigenste webstekkie waar ik alles bepaald en maak [en zo Donder weer terugtover in de reacties ;-)]

C'est Lavi zei

Ghegheghe, ik denk dat Kers moet huilen van het lachen dat 'ie daar weg is. Wat een drama ...
Ik misbruikte een blog daar voor het stallen van muziek (die ik fijn doorlinkte naar hier) maar volgens mij kun je geen mediafiles meer uploaden. Ctrl-Alt-delete dan maar.

Anoniem zei

Ik overweeg serieus verhuizing. Twijfel nog tussen compleet zelfstandig of aangeleund bij ander kant-en-klaarpakket. En aarzel nog omdat geen tijd (en geen zin tijd te maken) voor al dat gedoe. Dozen inpakken, dozen uitpakken, wandjes verven. Je kent het wel.
Maar wat erger is: Logke haar huis is ook verbouwd. En niet zo'n beetje ook. Schilderijtjes van de muur getrokken en (voor mij) onvindbaar. En dat net nu ik uitgevers op haar attent wilde maken op haar log. Huil!!!

Anoniem zei

Het is zo,eat je zegt is waar.Ik kan mijn blog niet meer op,omdat ze achter mijn naam een 1 gezet hebben.Mijn wachtwooerd klopt niet met die 1
Heb al 2mails gestuurd,maar er verandert nix..Toppunt,ik kon op de gegevens van die andere "ik" komen...inklusief haar wachtwoord...heb het maar snel uit mijn hersens verbannen...Foute boel dus...En dan maar telkens zeggen,het wachtwoord klopt niet.!!!ik ben echt nog niet aan het dementeren....Wachtwoord vergeten????vul expres ja in,om te kijken wat erzou gebeuren,en toen gebeurde bovenstaande ..slechte zaak...Weet niet of het moeilijk is om op hennys blog te komen,ik probeeer het,en anders zal me wel iemand kunnen helpen...hoop ik..Ik baal....Lieve groet en kus

Anoniem zei

ook ik ben helemaal de weg kwijt. Hoe moet ik nu loggen. Ik heb nu bij blogger.com een nieuwe account aangmaakt naar krijg geen links e.d. Ik probeer het dit weekend nog wel een keer.

Anoniem zei

Mijn blogjes lijken overleden. Ik kan d'r niet bij. Heb hulptroepen aangeroepen. *zingt* Eventjes geduld nog, misschien blog ik zo. -Kronkels