donderdag, januari 26

Bek up

Pfew... dat was even schrikken. Ik open mijn blog. Hele lay-out naar de knoppen. Of, om in computertaal te blijven, naar de toetsen. Whaaaat?? Wat is er gebeurd? Heeft Blogger dan toch connecties met 20six? Word ik gestraft voor mijn logje van gisteren?

Maar dat blijkt het niet te zijn want ook bij Henny zie ik een standaard lay-out verschijnen. Er was wel een melding geweest hoor, dat er onderhoud was op het Blogger-netwerk. Maar dat ze het zo grondig aan zouden pakken, dat had ik niet in de gaten...

En oh, oh, oh... wat was ik vervolgens blij met mezelf. En trots op mezelf. Want, na even zoeken, vond ik hem hoor, in de map 'data'. Met de titel: 'Backup blogger template'. Even knippen, even plakken. En ik ben weer helemaal het bloggertje! Pfew.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

had ik dat maar gedaan, nou moet ik weer helemaal overnieuw klooien, of bij Merlijn te rade gaan. Ach het komt allemaal wel weer.
DRop

Anoniem zei

Goed gedaan, Loely! Kronkels Jr.

Anoniem zei

Gewoon slim natuurlijk, maar dat ben je.

Op zich een wondere zaak dat 'onderhoud' meteen de hele layout er uit gooit.

C'est Lavi zei

*gaat meteen een kopie van eigen template maken*


O/T: You've been tagged (zie mijn blog)