vrijdag, januari 27

Hmmmmm.....



We begonnen de dag met koffie, ontbijtje, tutten. Hmmmm....

In Groningen bezochten we eerst Flokstra. De hemel voor creatieve types. Ze hebben daar álles, maar dan ook werkelijk al-les op het gebied van tekenen, schilderen, knippen, plakken, scrapbooken, kralenrijgen, noem-het-maar-op. Wat een zálige zaligheid daar. Ik kocht vier giga-vellen pastelpapier die eigenlijk niet meer te krijgen zijn (de producent is failliet gegaan) maar Flokstra had tóch nog vier vellen over. Verder scoorde ik potloden, een pastelblok, krijt, een goede puntenslijper en een nieuwe bus fixeer. Hmmmm....

Toen ging het van slenter, slenter over de vismarkt richting de winkel van Douwe. Douwe Egberts. U kent hem wel, van de koffie. Daar, in de DE-winkel, hebben ze een koffiehoek. Ik haalde twee heavenly hazels én twee blueberry muffins. Hmmmmm....

Na nog twee zalige winkels stapten we weer in de auto en gingen richting de Makro. We hadden een pasje van de moeder-van-een-collega-van-Peer. U weet wel hoe dat gaat. Ik was nog nooit bij de Makro geweest maar nu wil ik iedere week wel! Wat een mega-winkel-genot! Hmmmm.....

Daarna stapten we weer in de auto want ons eigenlijke doel van vandaag was de Caravana in Zuidlaren. Bij het oprijden van het parkeerterrein hadden we het al door. We waren niet de enige. En bij de ingang bleek dat een understatement. Rijen stonden tot buiten. We keken elkaar aan, haalden de schouders op, draaiden ons om en gingen terug naar de auto. We gaan morgenvroeg wel. Toen we Zuidlaren uitreden bleek er van die kant een file van 6 kilometer te staan. Allemaal mensen die ook naar de Caravana gingen. Dan zal het er morgen wel een stuk rustiger zijn. Hmmmmm....

Terug thuis schoof ik de laptop op schoot en ging een, bij de Makro gekocht, nieuw spel in de computer. En oh, oh, oh... dat is ook al zo'n meevaller. Een echte, ouderwetse, adventure. Je kunt er niet in dood gaan, je wordt niet overvallen door engerds die schreeuwen, slaan en schoppen. Nee! Je moet puzzelen, nadenken, combineren en de held redden. Hmmmmmm......

5 opmerkingen:

Anoniem zei

een helemaal prima dagje, dik genieten weer, en die beurs, ach morgen in de herkansing..
Drop

Anoniem zei

Salaris gehad, begrijp ik?

Anoniem zei

Hmm wat een lekkere dag! Veel, veel beter dan de mijne.
En je gaat dus binnenkort nog meer mooie kunstwerken produceren ...

Anoniem zei

Dus een perfecte dag...vertel henny maar hoe je dat fixt Groeten kus..

Anoniem zei

Zo, dat is zwaarrrrr genieten!
OT: Kinderen én H lagen in een deuk toen ze het hoorden. En vroegen zich af welke kleur ik zou poepen.