zondag, januari 29

Kiezen

Er is:
én een heel erg leuk computerspel,
én een net begonnen Noes-tekening,
én een ijsbaan achter de deur...

Kiezen is soms niet gemakkelijk.
Maar dan toch maar: nu nog éven tekenen, dan de dikke kleren aan, om 13.30 uur hebben Peer en ik een afspraak met neefje Jaap en nichtje Jannie op de ijsbaan (met natúúrlijk chocolademelk met slagroom na) en dan vanavond maar het computerspel. Zucht. Wat kan het leven toch lastig zijn. :)




PS: mijn blog staat even een paar dagen op de hoogste beveiliging. Dat wordt straks wel weer anders hoor. No worries!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Liever nog 1 filmpje.

Anoniem zei

Túúrlijk schaatsen, straks duurt het weer tien jaar vordat dat weer kan.

Anoniem zei

Keuzes, keuzes lastig he!

Dondersteen zei

@Jag: mocht je willen! Ik doe helaas geen opdrachten.

Anoniem zei

Wat een zwaar leven heb jij...leuke poesjes tekenen..of een spelletje doen...of naar de ijsbaan...of..en en en ..Fijne dag verder,,en geen kouwe tenen krijgen he...Kan nog steeds mijn 20 niet op...sukkels daar...lie ve groet en kus Fijne dag nog en nu kijken of ik door de bewaking heen kan

Anoniem zei

kus jij , werner....spion

Anoniem zei

moeilijk hé kiezen! zo'n dag is eigenlijk veuls te kort...
Drop