vrijdag, mei 5

Weg

"Dit is het antwoordapparaat van Peer en Donder. Je gelooft het niet maar ze zijn al weer de hort op. Moedeloos word ik er van. En ik maar boodschappen aannemen en zorgen dat de boel hier communicatief een beetje blijf draaien...

Dit keer zijn ze naar de tulpenvelden, zeggen ze. Om er tussendoor te lopen. Tsssk. En dat terwijl ze gewoon tulpen in hun voor- én achtertuin hebben staan. Dus het is weer een reden van niks.

Nou goed, ik doe mijn werk wel weer. Zondagavond zijn ze terug hoorde ik. Met foto's. Die ze ook in hun voor- of achtertuin hadden kunnen nemen.
Oh ja, en berichten kunt u natuurlijk intikken na de piep. Als u dat zou willen.

Piep."

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel plezier! Volgens mij wordt het een prima weekend!

Anoniem zei

PIEP
Hoi Peer en Donder. Rose hier. Ik begrijp dat jullie tussen tulpenvelden aan het lopen zijn. Ik begrijp ook dat ik daar héél erg jaloers op ben. Veel plezier. Als jullie dit horen, willen jullie dan héél snel de foto's online zetten? Dáaag!
KLIK

bubblygirl zei

LOL. Hoi daar...hopelijk kunnen jullie daar gezellig gaan genieten van al die tulpkes ...vooral geen plattrappen. En ik ben benieuwd naar de fotookes die gaan komen. See you!

Anoniem zei

Veel plezier toegewenst (alsof er een kans is dat je dat niet zal hebben)

Algje zei

Arm antwoordapparaat. Ik heb met je te doen. En dan moet je natuurlijk ook nog alles onthouden en straks als ze terug zijn weer aan ze doorgeven zeker? Van mij mag je de boodschappen verhaspelen hoor, voor een keertje. Heb jij ook eens een lolletje. Doe ze maar de groeten. Of de goreten, dat mag ook.

C'est Lavi zei

Gefeliciteerd met je verjaardag Donder! Een prachtige dag gewenst, ook namens man en kind :-)