dinsdag, mei 16

Bijziend?

Vorige week donderdag, Peer kwam thuis van z'n werk. Ik zat in de tuin. 'Dag lieverd,' zei ik toen hij aan kwam lopen. 'Dag,' zei Peer, 'heb je lekker in de zon gezeten?' Ik ontkende. Ik zat er nog maar net een half uurtje. 'Nou ja, je hebt opeens zoveel sproeten,' zei Peer. Ik keek hem doordringend aan. Maar er gebeurde niets. Pas toen ik nogmaals heel doordringend zijn kant op keek ging er een lampje branden.

Toen we zondagmiddag, bij mijn moeder op het terras, uit zaten te hijgen van onze fietstocht gebeurde er ook al niks. Ja, 'Koffie?', dat gebeurde er wel. En taart was er ook. Maar verder geen reactie.

Gisteren op mijn werk. Niets, niënte, nada, noppes. Ik dacht 'Ach, het is maandag, ik geef ze nog een extra dag'. Maar ook vandaag: geen kik van de collega's. In de middagpauze zette ik zeer demonstratief mijn zonnebril op, en weer af, en weer op. Niets. He-le-maal niets.

Alleen Kronkels. Zij wel. Toen ik zaterdag bij haar thuis de keuken binnenliep omdat ik haar kwam halen voor de Paranormale Beurs zei ze meteen: 'Hij is leuk!'

Dus dan maar via mijn blog. Joehoe? Donder-omgeving? Joe-hoeoeoeoeoe?? Ik heb een nieuwe bril hoor. En eigenlijk heb ik zelfs twee nieuwe brillen, want ook mijn zonnebril (op sterkte) is gloednieuw. Doe me nou een lol en zeg morgen even dat ie mooi is. Dat vind ik zelf namelijk wel...

9 opmerkingen:

Anoniem zei

ik denk dat je een oranje bril had moeten nemen...

Elko Hofman zei

Zo op de foto zeker wel, 'k moet toch snel even weer irl langs komen. even met de brommer buurten :D

Algje zei

hë Donder, leuk die nieuwe bril! Staat je mooi. (Van mij telt het zeker weer niet.)

bubblygirl zei

is het die van de foto? nou, je zou gewoon es ne foto van jezelf hier op moeten zetten, en dan kunnen we es lekker zien of dat hij je goed staat!! lijkt me fair, niet? Greets!

Anoniem zei

Sorry dat ik het niet gezien heb, normaal zie ik zoiets altijd onmiddelijk.

Anoniem zei

Ik vind de bril mooi, ik kan alleen niet zien hoe ie je staat ...

Struikel vroeg vorige week of ik soms naar de kapper was geweest. Hmm .. ja ... 4 weken geleden!

Anoniem zei

Ik dacht gisteren nog, he heeft ze iets met haar haar gedaan. Maar ja ik was ook bijna niet op kantoor ..... sorry.

Anoniem zei

Wow, Donder!! Wat een gave bril!! Staat je goed. En die sproeten vallen mij helemaal niet op hoor...
(Nu de rest nog. Ik voel me een beetje lullig dit te zeggen. Hoop gewoon dat ik op deze manier het goede voorbeeld kan geven :))

Anoniem zei

Prachtig issie!