zaterdag, mei 27

Ouderwetse linkdump

Ik doe het niet vaak. Alleen een logje plaatsen om een linkje onder de aandacht te brengen. Maar ik kreeg van mijn zus zo'n leuk vakantie-linkje toegestuurd, die moet ik gewoon even kwijt hier.

Hou je van kamperen?
Wil je wel eens iets anders dan standaard?
Ben je avontuurlijk ingesteld?
En wil je wel eens weten hoe dat voelt, een bedstee?

Klik dan HIER.
(tip: lees vooral de teksten bij de diverse onderdelen, ik was uiteindelijk helemaal klaar om te boeken, vooral ook vanwege de kachel (!), maar ja, we hebben zelf al zo'n leuke accommodatie voor de deur staan)

5 opmerkingen:

Algje zei

OT: misschien doe ik het nog wel alsnog. En dan ga ik nu naar die bedstee. Met hand op portemonnee...

Anoniem zei

Er stond vandaag ook een artikel over in de krant. Dat de kindertjes er op de neus bij mogen staan als de lammetjes geboren worden. En dat het 's nachts best koud is nu.. je voelt het al, niks voor mij, ik vind een caravan al afzien. ;-)

Anoniem zei

Ik zie het helemaal zitten. Maar Struikel zit al te grommen hier naast me. Dus ik vrees dat het vierhoog Soest wordt deze vakantie.

Anoniem zei

leuk is dat ik zag ze al eens in de libelle of margriet... en ik kwijlde. maar ja met een beetje mazzel mag ik met een Benzie naar Frankrijk en die keus is dan niet zo moeilijk...
Drop

Anoniem zei

Hé, da´s ons huis...