vrijdag, augustus 25

Opruimen

Windows.
Diverse Drivers.
Macaffee AV
Macaffee FW
Office 2003
Frontpage 2003
Dell System Drivers
Ulead Photo Express
Outlook Express
Oh nee, toch Office 3000 Outlook
Internet Explorer oude versie
Internet Explorer 7 beta 3 (hij is gaaf!!)
Handysnap
Eye-dropper
Webalbum generator
Ad-Aware
Video Impression 2
InterWin DVD
Flickr Uploader
Maanrag
en 350.000 updates uploaden van windows
en evenveel keer opnieuw opstarten (nee, ik weet het wel, dat ìs niet zo, maar het vòèlt wel zo!)

En bij het installeren van één programma kreeg ik deze melding.






I'm a super-crack! ;-)
Kortom: Donders laptop is weer schoon en fris.


6 opmerkingen:

Anoniem zei

wat dee je nou toch allemaal! mensenkinderen! En wat dee je allemaal ook niet! ;-)Ik heb daar allemaal geen verstand van, dus dit had net zo goed een log in een andere taal kunnen zijn..

Anoniem zei

Je krijgt er al aardig ervaring mee!

Peer100 zei

Oh was je daar mee bezig, ik vond het af en toe al een beetje stil aan de andere kant van de kamer.

Anoniem zei

Vind je het erg als ik je even niet kan volgen .....

Anoniem zei

Heerlijk he :) Tegenwoordig doe ik gewoon regelmatig een kleine schoonmaak (twee keer per maand), oude software deïnstalleren, de virusscanner bijwerken, dat soort dingen. Dan houd ik alles een beetje schoon :)

Maar als ik het zo zie kun jij weer door je laptopje surfen ;)

Anoniem zei

Ik zet de mijne 1x per maand onder de douche. Niet goed?