maandag, augustus 28

Aanbieding?

Vorige week bestelde ik drie broeken bij Neckermann; twee voor mezelf en één voor Peer. Ze werden vlot afgeleverd en ze bleken ook nog alle drie te passen. Hoera voor Neckermann. En over de prijs valt ook nog wel wat te zeggen hoor, drie broeken samen voor nog geen zeventig euro, dat is nog eens fijn home-shoppen zeg. Tot zover niks te klagen. Maar als het daarbij zou blijven zou het een saai logje zijn nietwaar? Er komt dus nog meer...

Twee dagen na de bezorging werd ik gebeld door het Neckermann-service-centre:
'Goedenavond mevrouw, omdat u zo'n trouwe klant bent mag ik u een spèciale aanbieding doen!'
Het enthousiastme droop mijn oor binnen. Ik ging er eens goed voor zitten. Een speciale aanbieding, kijk, dat is natuurlijk altijd welkom.
'Vertel eens, wat heb je zo speciaal aan te bieden dan?'
'Nou u kunt drie dagen, met 2 personen overnachten in een hotel...'
'Zo, dat klinkt goed zeg!' Ik zag ons al gaan, geheel verzorgd, op kosten van Neckermann, in een hotel. Maar nee... er kwam nog meer...
'.. voor maar veertig euro!' jubelde ze in mijn oor.
'Oh.'
'En om het nog mooier te maken,' ze bouwde professioneel een stilte in en ging toen verder
'...mag ik u nòg drie overnachtingen aanbieden, voor 2 personen, he-le-maal gratis! Dan hebt u dus zes overnachtingen voor twee personen voor slechts veertig euro. Als dat geen geweldige aanbieding is?'

Ik haalde diep adem. En ging toen los:
'En dan moet ik zeker alle ontbijt en alle diners in het hotel nuttigen en dat zelf bijbetalen?'
'Eh... ja, dat wilde ik u nu net gaan vertellen.'
'Luister eens, dat heet gewoon Hotelbon hoor, wat jij me daar zo fantastisch aanbiedt. En dat kan ik, voor precies dezelfde prijs, ook bij Hotelbon zelf kopen. Dus het is helemaal geen aanbiediing en het is al helemaal geen fan-tas-tische aanbieding.'
'Eh... dat weet ik niet hoor...'
'Nou, neem het dan maar gewoon van me aan. Hotelbon, dat is het. Niks anders.'
'Ik begrijp hieruit dat u geen belangstelling heeft voor deze aanbieding?'
'Nog één keer dan: het IS geen aanbieding! En je hebt het goed begrepen, ik heb geen interesse!'
'Eh, nou, dan wens ik u nog een fijne avond'.'
'Ja jij ook hoor.'

Vanavond stuurde ik een mailtje naar Neckermann: dat ik als trouwe, lieve, geweldige klant best leuke aanbiedingen wil krijgen. Maar dat het dan wel een aanbieding moet zijn. En dat ze me, als ze me telefonisch producten willen verkopen, nooit meer moeten bellen!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

HUP, in je mandje! Koekenbakkers.

Anoniem zei

Nou dat vind ik nu flauw van je. Zit zo'n leuk meisje je te bellen met een aanbieding, krijgt ze zo'n "slimme" meid aan de lijn. Toch wel een beetje sneu voor haar, maar ja.... that's life!

Anoniem zei

Zouden ze strootjes trekken iedere avond bij dat callcenter? Wie de ongelukkige is die jou moet gaan bellen die dag? ;-P

Anoniem zei

Whahahahaha geweldig :D
Ik heb gisteren weer van alles bij wehkamp besteld. Daar was super opruiming en heb daar geloof ik 6 kledingstukken en een paar laarzen samen voor 75 euro :)
Maar ja, dan voor JAG ook nog wat en voor Tutta hebben ze blijkbaar niks in 80 :( (Maar goed ook, anders hadden we VEEEEEL te veel besteld :P )
En zo komt er morgen weer een stapel kleren binnen!

Anoniem zei

Hahaha,wat een leuk ,kattig verhaal...maar je hebt gelijk..das geen aanbieding...en heb je echt Neckkerman nog een dreun nagegeven???jij lief ,schattig vrouwtje....hahahaha maar ad rem ben je zeer zeker wel...hahaha