zondag, maart 5

Zon-vangers


5 opmerkingen:

C'est Lavi zei

Misschien komt het omdat de zon hier naar binnen op mijn beeldscherm schijnt, maar ik kan niet eens zien of het een foto of een schilderij is. In beide gevallen: mooi!

Anoniem zei

En hier sneeuwt het nog....
De onderste log op je pagina wordt afgesneden. Ik mis de laatste regel(s) elke keer. Aan wie ligt dat?
alfi

Dondersteen zei

@Alfi: ik heb geen idee. Ergens zit een fout in mijn html-code. Als je op F11 drukt kun je wel helemaal naar beneden scrollen. Ik zal het truckje van Lavi nog een keer toepassen (opnieuw de template updaten) maar ik heb niet het idee dat dat blijvend helpt...

bubblygirl zei

mooi..enne al zeker aan het aftellen om naar zonnigere oorden te gaan dan hier...*ben beetje jaloers op je*

Anoniem zei

Heel mooi....fijne dag verder