dinsdag, maart 21

Rectificatie

'Ik heb over je gelogd gisteren', zei ik tegen de ex-olympische-collega.
'Ge-wat?' ze keek er verbaasd bij.
'Ge-logd. In een weblog. Dat heb ik. Een weblog'. En ik vertelde haar waar ze moest kijken.

Ze was verbaasd. Dat ik een weblog had. Dat ik een site had met foto's en vooral ook dat ik tekeningen maakte. Ze viel nog net niet van haar stoel van verbazing terwijl ze zich door mijn website klikte.

'Is er ook iets wat je niet kunt?', vroeg een andere collega aan mij terwijl ze over de schouder van de olympische collega meekeek.
'Ja!,' lachte de olympische collega, 'hard fietsen!'
Broehaa.

'Maar eh... je moet wel even rectificeren hoor,' kreeg ik van de olympische collega te horen. 'Want er moet natuurlijk wel een goede foto van mij op dat log van jou. En dat ik in Nagano schaatste dat klopt ook niet. Het was Albertville'.

Goh. Albertville. Dan is ze ouder dan ik dacht... (Donder grijnst gemeen richting beeldscherm en gaat nu opgewekt eten koken!)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed is ze he die Herma, ik heb vandaag nog even gebeld met RHN, maar ja je was er niet. Ik vroeg uiteraard meteen naar jou! Goed als straf heb ik maar een nieuwe zaak achtergelaten leuk he!

Dondersteen zei

@Karin: ik was er best wel hoor. Alleen S. was me net voor! Volgende keer (week?) beter? ;-)

Anoniem zei

Ja dat zei S niet tegen mij, maar goed de volgende keer bel ik wel na 13.30 uur, of dit volgende week is, geen idee, een aantal bw'ers smeken bijna om de zaken dus ik moet eerlijk verdelen, oeff dat valt niet mee hoor.