donderdag, maart 9

Druk, druk, druk

...had het druk vandaag. Opstaan, was uit de machine, was in de machine, was vouwen, spullen bij elkaar zoeken, waar is de Rummicub?, troep opruimen, achter de zorgverzekeraar aan bellen, al onze medewerkers zijn in gesprek, de wachttijd is langer dan tien minuten, probeer het later nog eens, bovenverdieping opruimen, slaapkamer luchten, badkamer soppen, slaapkamer soppen, kopje koffie, beneden stofzuigen, nog een keer de zorgverzekeraar bellen, al onze medewerkers..., dweilen, tandarts bellen over de rekening, internet bankieren, nog een keer de zorgverzekering bellen, duidelijkheid gekregen, even broodje eten, in de auto naar de stad, naar de Hema, de Blokker, de Dixons, het Kruidvat, Sayvers, Vanderveen, Wibra, nog een keer Vanderveen, het hoofd liep om, oh ja, cadeaupapier!, terug naar de Blokker, weer in de auto, naar de bibliotheek om Kruistocht in een Spijkerbroek te halen, verhip, ook nog een Nicci French die ik nog niet gelezen heb, gris, naar de C1000, boodschappen halen voor Peer die een hele week eenzaam en alleen zal zijn, naar huis, boodschappen uitpakken, was vouwen, laatste restjes inpakken, koffie, even mail checken, twee zetten doen bij JijBent, nog wat spullen bij elkaar zoeken, met Skwebbel bellen, eten maken, eten, even slapen, koffie en dan nu...

hè, hè, Donder heeft rust.

Tot volgende week mensen. Adeus!






Met dank aan Noordmiep die me de foto van het Dondersteenbord stuurde!

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kom je even een heel fijne vakantie toewensen!!! Geniet ervan, en maak lekker plezier, maar volgens mij gaat dat geen probleem worden!

C'est Lavi zei

Ten eerste: coole foto!
Ten tweede: nogmaals -en nu voor de laatste keer- een hele fijne vakantie gewenst. Ik hoop dat jullie met veel leuke en mooie verhalen terugkomen :-)
En ten derde: ze vinden mij te Westers. Ik leg het je allemaal nog wel een keer uit gheghe. Dikke kus dame enne, geniet he?!!!

Anoniem zei

Heel veel plezier en tot volgende week!!

Algje zei

Het is nu al leeg ik blogland, zo zonder jou. 's vast al te laat om je nog goede vakansie te wensen.

Dondersteen zei

@Taaldoos: nee hoor, nog zat op tijd. De heer en mevrouw Skwebbel en Henny komen me om twee uur halen. Dat is 02.00 uur. Dat is nacht! ;-)

Anoniem zei

Heel, heel veel plezier!

C'est Lavi zei

Peer, heeft ze wel instructies achtergelaten dat je Wie Is De Mol moet opnemen? Indien nee: doen! Ze zal je voor eeuwig dankbaar zijn :-)

Anoniem zei

Mens, zelfs ik ben bekaf van jouw dag! En dan nu (*tromgeroffel*): genietuh!

Anoniem zei

Loely, lekker uitlusten he?

Anoniem zei

Veel plezier jullie. Neem je een beetje zon mee terug?
alfi

Anoniem zei

Heel héél veel plezier!! Alhoewel ik je dit eigenlijk telepathisch door zou moeten seinen. Wijst het bord de goede richting uit? ;-)