maandag, maart 6

Ienieminimeeting

Ik zag hem voordat hij mij zag. Dat was gunstig. En dus slenterde ik naar hem toe en ging naast hem staan. Alsof ik ook iets zocht in het koelvak van de Super de Boer.

'Ik zou de kip-kerrie kiezen,' zei ik.
Hij keek me aan en begon te grijnzen.
'Ah moi!' klonk het op z'n Drents.
'Het is goed dat ik je hier tref,' ging ik verder, 'want ik moet eens even héél ernstig met je praten.'
Hij keek me verschrikt aan. 'Wat dan?' vroeg hij.
'Hoezo niet meer loggen?!?' was het enige wat ik nog zei.
Hij begon te lachen.
'Nou ja, niet meer loggen, niet meer loggen... ik heb de lol er een beetje af. Dat kun je soms zo hebben.'

En we spraken over het oude blogdorp en zijn nieuwe blogstek en het gemis van de updatelijst. Ja mensen, gewoon, op een maandagmiddag, bij super De Boer sprak ik met World Wide Wiebe over loggen. Mijn collega's drentelden ondertussen ietwat onrustig om me heen. Wie was deze man? En, beter nog, wanneer gingen we nou terug naar kantoor?'

'Ik moet gaan Wiebe,' zei ik. 'Het werk roept.'
'Ja, ik ook. Werkze nog even.'
'En je weet het hé... vanavond. Loggen. Ik lees je!'
Wiebe grijnsde me toe terwijl ik door de kassa ging. Dit keer geen rijen. Zul je net zien, staat er eens een logger achter je in de rij gaat meteen mijn hele stelling dat ik altijd in de verkeerde rij sta helemaal naar de knoppen.

Ik hoop dat hij z'n logzin terugvindt. Want ik lees hem graag. En dan al die linkjes. Heerlijk. Dus Wiebe. Log em op!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Da's nog eens leuk, zomaar een logger bij superdeboer ....

Anoniem zei

Kopen alle loggers bij superdeboer?

Ohw nee, ik niet.

Die updatelijst is de oorzaak van alle ellende. Let op mijn woorden, bij punt gaat het ook mis.

Anoniem zei

Ach zo kom jij hem tegen, maar ik kwam Wouter tegen!!

Anoniem zei

ben benieuwd of je aansporing heeft geholpen, kga meteen even kijken!!

Anoniem zei

Goedzo Donder, ik vond het ook al erg dat hij af liet weten. Hij is eentje van het eerste uur. Het maakt ook geen donder uit waar juist die mensen zitten, die zoek ik wel op.
Leuk dat je ff langskwam. Ik geef je even het adres van Pardoes hier. Die gebruik ik momenteel het meest, maar de account op blogspot hou ik er zeker bij. Ik pin mezelf ook niet meer vast op één plek.
Elite bloggers waren degene waar ik graag bij wilde horen, die ik graag las en die toen in het begin geen sjoege gaven. 20Six helemaal opgeven vind ik niks want ik wil me per sé niet weg laten jagen. Ook al moet ik daarvoor tussen de schaamlippen en dildo's e.d. door manouvreren op dit moment.

Algje zei

Goed gedaan wijffie. Hou het jong maar bij de les!

Anoniem zei

Ik zie net dat het is gelukt: een update van Wiebe!! Ik kan me voorstellen dat sommige mensen de update-lijst missen... ik zelf niet, ik gebruik een RSS-reader, zodat ik mijn eigen update-lijstje bij de hand heb. Leuk, zo'n inie-mini-meeting!!

Anoniem zei

Dat is een leuk verhaal ...Maar soms lukt het ook echt niet meer...dan heb je even een pause nodig.... lieve groet