vrijdag, maart 3

Afgemaakt

'Ik heb Noes vandaag afgemaakt', zei ik tegen Peer toen hij vandaag thuis kwam van zijn werk.
Peer trok langzaam maar zeker wit weg en keek de kamer rond op zoek naar het lijk van onze kat.

'Nee-heeee, ik heb de tekening van Noes afgemaakt!' lachte ik.
'Zeg dat dan!' Peer keek helemaal opgelucht.

Vanavond gingen we naar Leen B. te A. voor een lijst. Ik koos, pontificaal tegen onze inrichting in, voor strak en metaal. En het was een goede keus, zo bleek toen Peer de tekening ingelijst had.

Toen Peer de klus geklaard had zei hij: 'Ik heb Noes opgehangen hoor!'
Wreed stel zijn we.

12 opmerkingen:

C'est Lavi zei

Niet zozeer een wreed stel. Alleen een beetje gek misschien haha. Ik zie dat het gelukt is met je blog?

Anoniem zei

De lijst past perfect bij de tekening én bij de muur. Goede keus dus!

Anoniem zei

Heel wreed. Bah. Maar metaal is mooi. Perfecte keuze. Kleur had het effect van de grijstinten volledig weggehaald...

Anoniem zei

Gaaf!

Anoniem zei

Mooi geworden, net echt! Net echt? Eeehh, misschien moet ik toch maar even de buren vragen of Noes er nog wel is.

Anoniem zei

de een maakt hem af...en de ander hangt hem op...twee handelingen en het einde is hetzelfde.....hahaha
fijne dag ...groetjes

Anoniem zei

Noes met een spijkertje aan de wand en dan een lijstje d'r om. WALGELIJK.

Anoniem zei

Loely, waarom hangt je poes aan de muur? (*krijgt tik over de vingers van mama Kronkels*)

Anoniem zei

Tegen de muur, met die Noes.

Anoniem zei

Valt nog mee hoor, hier hangt de hele familie in het trapgat :D

Anoniem zei

mooi is ie geworden!

Anoniem zei

Drop natuurlijk...