vrijdag, juli 7

Nee!

'Dag mevrouw, mag ik u wat vragen?'
'Nee.'
'Een paar vragen maar, het kost maar een paar minuutjes..'
'Nee.'
'Wat ik graag wil weten, zijn er bij u thuis mensen woonachtig in de leeftijdscategorie tot 32 jaar die werkzaam zijn?'
'Nee!'
'U wilt mij geen antwoord geven?'
'Nee!!'
'Maar ik wil alleen maar weten of er mensen...'
'Je hebt erg veel moeite met het woord 'nee' hè?'
'Dat woord komt niet op mijn scherm voor mevrouw. Zijn er mensen...'
'Neeeeeeeeee!'
'Of kunt u me zeggen...'
'Ik hang nu op. Aangezien jij niet in staat bent te luisteren en totaal geen respect hebt voor anderen.'
'Klik'

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey, ik doe gewoon mijn werk maar hoor!

Anoniem zei

bijgelezen... stoere nicht! hele stoere nicht, knap hoor, zo het roer omgooien.
en dan tóch nog een goeie vakantie, ach het is maar nét wat je er van maakt en dat is je toevertrouwd!
Drop

Anoniem zei

Vraag of ze even kunnen wachten, leg de telefoon neer, en ga tuinieren. WErkt altijd.

alfi

Anoniem zei

Wat zeg je?

Anoniem zei

Wat een hondenbaan moet dat zijn. Of je moet flink wat eelt op je ziel hebben. En je oorschelpen. Net als deze persoon!

Anoniem zei

Tja voor sommige mensen is dit een ideale baan. Maar of het nu motiverend werk is. Volgens mij ben je aan het einde van de dag helemaal kapot, kom je thuis en wat denk je..... krijg je zo'n *piep* van een callcenter aan de lijn.

Unknown zei

als je "ja" had gezegd hing je nu nog aan de telefoon!