zaterdag, juli 15

Eiland

'Peer?'
'Ja Donder..'
'We zouden in september toch een weekendje naar Terschelling?'
'Ja Donder...'
'Hoeveel vakantiedagen heb jij nog tegoed?'
Peer kon me vertellen dat er nog zeven dagen tegoed waren.
'Als we nou eens een hele week gaan? In plaats van een weekend?'
'Hmmmm.... een hele week Terschelling!'

Ik klikte me dus weer een slag in de rondte in cyberspace. Het eerste appartement dat ik vond lag prachtig, mooi uitzicht op West, alle comfort dus klik, klik, klikkerdeklik.... én geboekt! Dacht ik. Even later werd ik gebeld door de verhuurder. 'Sorry mevrouw, onze appartementen worden in die week van een nieuw dak voorzien.' Ships. Dat ging dus niet door. En hup, daar ging ik weer. Klik, klik, klikkerdeklik. Een prachtig appartement in Baayduinen vond ik. Met sauna, 2 persoons whirlpool én voor een spotprijsje. Ik greep de telefoon want volgens het internet was er nog maar eentje vrij. 'Sorry mevrouw, ik heb hem nét verhuurd...' Ships. Nog maar een keer dan, in het kader van drie keer is scheepsrecht. Klik, klik, klikkerdeklik....

Ik vond een schattig appartement in Formerum en boekte online. Althans dat dacht ik, maar ik hoorde helemaal niks terug van de verhuurder. En dus greep ik vanochtend de telefoon. 'Ja hoor, dat kan nog wel, die week is nog vrij,' hoorde ik aan de andere kant van de lijn. Hoera! Vanaf 7 oktober zitten we dus op Terschelling. Wat een zálig vooruitzicht!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Zondagskind! En dat wel een week lang!

Anoniem zei

Vergeet de boot niet, anders moet ej zwemmen.

Anoniem zei

Heerlijk, moet ik je koffers dragen?

Anoniem zei

Hoeveel weken nog?

Dondersteen zei

@Ettje: als je met je muis boven de tekens gaat hangen krijg je vanzelf een verklaring! Ook over de pinguin. :-)

Dondersteen zei

@Kronkels: boel veel!

Dondersteen zei

@Hejemato: nou graag! Vanaf Harlingen red ik het wel maar als je tot aan de haven wilt helpen? ;-)

Anoniem zei

Heerlijk. Even relaxen, niks doen, er op uit, verstand op nul...

Anoniem zei

heerlijk, heerlijk een hele week: walvis, wandelen, fietsen, snuffelen, uitwaaien.... prima vooruitzicht weer!
Drop

Anoniem zei

http://www.blogpunt.eu/drop/