zaterdag, april 8

Wie is... de bezoeker?

Niets menselijks is mij vreemd. En dus werd ik steeds nieuwsgieriger. Want mij bekroop het gevoel dat er in dit blog meer lezers zijn dan reageerders. Dat is niet erg hoor. Als je niks te melden hebt moet je gewoon lekker lezen en dan doorklikken maar ik was dus wél nieuwsgierig. En dus ging ik op zoek naar een teller zonder irritante pop-up. En die heb ik -denk ik- gevonden in de vorm van OneStat.

Gisteren hing ik de teller onderaan mijn blogje. En het wachten kon beginnen. Vanochtend klikte ik op de resultaten en las af dat er gisteren inderdaad 31 unieke bezoekers zijn geweest. 31 mensen die langs kwamen fietsen. Dat is gezellig! Sommige daarvan waren de weg kwijt. Zo bleek uit de rapportjes die ik ook kon lezen. Zij hadden op Google gezocht op bijvoorbeeld 'De Buitenplaats' en kwamen toen op mijn blogje van vorige week vrijdag terecht. Ik hoop maar dat ze niet teleurgesteld waren.

Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval bevredigd. Ik kan weer verder met mijn leven en zal dus nu de hark weer ter hand gaan nemen. Want de voortuin is nog niet af...

5 opmerkingen:

Algje zei

Wel lachen, geen irritante pop-up, maar wat staat daar megagroot in je logje?
Ik vond gister - toevallig op zoek naar onzichtbare teller - hitscreen.com.

Anoniem zei

Haaai Donder, ik lees ook elke dag mee, maar ik heb niet elke dag wat te vertellen.
Schrijf nog lang door please. groeten uit Amsterdam!

Anoniem zei

Ik moet zeggen, ik kijk niet dagelijks naar mijn teller, maar het is toch wel leuk om te weten hoeveel mensen er langs zijn geweest ... zonder dat ze gek werden van de Ilead popups!

Anoniem zei

Bij punt kun je zien hoeveel bezoekers zijn langsgeweest. Neu, niet iedereen reageert, maar daar is 't ook niet om begonnen. Leuk die inside information over google... Denk je wel om de privacy? (hahahaha!)

Anoniem zei

Ik heb geen tellers meer, ik keek er nooit naar en het vertraagde alleen maar en zo. Maar in het begin van mijn weblog-tijd vond ik het wél leuk om te zien, inderdaad ook gewoon nieuwsgierig!