donderdag, april 20

Piep

'Dit is het antwoordapparaat van Peer en Donder.
U had het misschien al begrepen aan de hand van de weersvoorspelling van de komende dagen; ze zijn weer eens weg.
Dit keer moesten ze naar Brussel. Donder zei iets over een kind wat daar stage loopt. Nou ik weet wel beter. Brussel is de Grote Markt, Vlaamse Frieten, Belgische bonbons, schuimende Kriek in een bol glas op een terras, geslenter door straten en steegjes, het Atomium, en een hotel pal in het centrum.

Mij houden ze niet voor de gek. Dat kind wat daar toevallig nu stage loopt? Gewoon een smoes! Ze wilden er -alweer- uit. En ik blijf achter. Met die kat. En hij wordt nog dagelijks geknuffeld door de buurvrouw. Hij wel. De boffert.

Nou ja, zondagavond zijn ze terug, zeggen ze. Als u persé een boodschap achter wilt laten, schreeuw dan heel hard richting het Zuiden (in het Frans én Nederlands graag) of tik iets in na de piep.

Piep.'

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Kans dat we je daar tegenkomen.

Anoniem zei

Veel plezier!! En o, wat wordt het mooi weer!

Anoniem zei

Als je belgische bonbons over hebt weet ik nog wel een lokatie waar je ze naar toe kunt brengen.

Anoniem zei

geniet ervan! Wij gaan morgen naar belgie, maar we zullen elkaar denk ik niet tegen komen. Veel plezier!

Anoniem zei

Hrmpf. Je wéét dat ik een hekel heb aan voicemails. Maar toch heel veel plezier gewenst ;-)

Anoniem zei

Graag melkchocolade met roomvulling. Dank u wel.

C'est Lavi zei

Ben je ook zo moe Donder? Wij zijn net terug uit Antrwerpen: moe maar voldaan. Gisteren was het kouder dan verwacht, vandaag was een prachtdag. Ik zal straks de foto's uploaden en hoop die van jou ook snel te zien :-)