zaterdag, april 1

Testresultaat

Gisteren aten we de spinaziesalade. Het recept vond ik in de Allerhande en het zag er, op papier althans, lekker uit. Dat was het niet. Nou ja, het was wel te eten hoor. Maar een erg tamme salade. Geen aanrader dus.

Vanavond aten we pitabroodjes gevuld met een wokmix en kipfilet overgoten met zoete chili-saus. Mensen, mensen, ze vraten de vingers er bij op.

Yin en Yang dus. Morgenavond gaat we uit eten. Voor de balans. Het is overigens maar goed dat schoonzus Els niet ieder weekend op bezoek komt. De weegschaal slaat weer helemaal door de verkeerde kant op. Maandag dus maar weer op dieet!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Het ziet er lekker uit, en dat voor een typisch allerhande plaatje. Wat wij hebben gegeten mag geen naam hebben.
Het hééft nog geen naam.

Elko Hofman zei

Het ziet er niet alleen lekker uit, dat was het ook zeker :D

C'est Lavi zei

Pfff, dieet: breek me de bek niet open. Stoppen met roken is leuk maar ik vloog van 55 kilo naar 65 kilo in slechts enkele weken tijd(bekend fenomeen als ik stop met roken overigens). Sporten doe ik niet (ook niet op dat apparaat wat ik kocht) want mijn hartslag wil weer eens niet zo meewerken dus eerst naar de cardioloog eind april).

Ik zit nu alweer bijna 2 weken salades te eten (een lekker is: rauwe spinazie met aspergetips -die groene, te koop bij de AH-, geitenkaas, semi gedroogde tomaatjes -em wat van de olie uit dat potje er overheen gieten-, fijngehakte rode ui en evt. wat avocado. Flink met de knoflook/peper mix er overheen en yum yum, smullen maar) en ben reeds 2,8 kilo kwijt.

Ps. ik ben druk met de 40-jarige bruiloft van mijn ouders -het begint eindelijk te lopen- dus ik ben wat minder met het bloggen bezig (dus ook minder reacties). Maar ik vergeet je niet hoor! Liefs, Laaf -x-x-x

Anoniem zei

Heerlijk, uit eten, toch niet naar de Jap?

Anoniem zei

Grappig, recepten - ingrediënten en je voorstelling van een smaak. Die spinaziesalade smaakt in mijn fantasie dus heel erg lekker terwijl bij het tweede recept mijn smaakpapillen in mijn voorstelling van dit gerecht niet geprikkeld worden.
Nou valt er over smaak zowiezo al niet te twisten.

Maar als je het niet uitprobeert, dan weet je het ook niet.

Anoniem zei

OT: Ik heb speciaal voor jou, heel veel werk verricht. Kijk op mijn log.

Algje zei

Zomers vind ik mijn eigen spinaziesla erg lekker, met huttenkase en in koekenpan geroosterde amandelsnippers.

Anoniem zei

Goh, jammer dat de spinaziesalade niet zo was. Ziet er wél heerlijk uit... Beetje mee experimenteren nog?

Anoniem zei

Loely! Spinazie zijn blaadjes! En blaadjes zijn vies!