vrijdag, september 1

Bruiloft

Vorige week kregen we een mailtje waarin stond dat Jannie en Bill aanstaande maandag gaan trouwen. Ik was helemaal blij en oh, wat zou ik graag bij dat feest aanwezig zijn, maar dat gaat niet lukken. Van mijn werk vrij krijgen, dat had ik nog wel voor elkaar gekregen, maar de reistijd van 42 uur totaal, die nekt je. :-)

Ik ging dus op zoek naar een alternatief. Als rechtgeaarde Nederlander denk je dan meteen: we sturen een bloemetje. Ook in Australiƫ hebben ze bloemisten en die zullen toch ook wel bezorgen? Ik klikte mezelf een slag in de rondte maar kwam er al snel achter; een bloemetje sturen was nogal prijzig (10 dollar = 6 euro).

Ik gaf niet op en klikte door en kwam zo terecht bij Jimmy's baskets in Mackay. En Jimmy is the man! Bloemen vielen af, dat was duidelijk, maar Jimmy bezorgt wijn, bier, chocola en teddyberen! Ik klikte me dus door Jimmy's site en selecteerde een fles bubbels. Daarna voegde ik nog een kaart toe met een leuke eigen tekst.

En aanstaande maandag stapt, aan de andere kant van de wereld, een man (of vrouw) in een auto om vervolgens aan te bellen bij Bill en Jannie. Zij doen dan de deur open en nemen ons cadeautje in ontvangst. Wat is het toch een geweldige uitvinding, dat internet!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ge-WEL-DIG :D
Ik heb de link even opgeslagen voor mijn moeder die een goede vriendin in Australiƫ heeft wonen :)
Wat ahndig!
EN wat duur trouwens die tulpen...
Ongelooflijk!

Anoniem zei

Al zou je die bubbels toch het liefst zelf afgeleverd hebben!
Maar dit is een goede tweede.

Algje zei

Ik zou d'r toch heengaan als ik jou was :-D

Anoniem zei

Ja inderdaad, een stuk beter dan een telefoon en inlichtingen.... :-/

Anoniem zei

veel geleerd