zondag, september 17

Dromen

De één koopt iedere twee of drie jaar een gloednieuwe auto. De ander investeert in een prachtige, state-of-the art, keuken. Weer een andere laat z'n tuin helemaal onder architectuur aanleggen. Wij zijn van het reizen. Dat doen we het liefst van alles.

Maar reizen kost geld, soms zelfs veel geld, en dus komen de echte, verre reizen niet ieder jaar voor. Vanwege onze Bruin die dàt niet steeds maar weer kan trekken. Maar volgend jaar, zo hebben we bedacht, mogen we weer! Whoepie.

En dus zit ik al een hele lange tijd op het internet op zoek naar een reis die in ons wensenstraatje past. Het wordt, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, Thailand. Vanwege de totaal andere wereld, de tempels, de olifanten en de apen, de Mekong-rivier, de giga-stad Bangkok. Vanwege bergstammen als het langnek-volk (zie foto), de prachtige tropische stranden. En natuurlijk ook vanwege het lekkere eten.

Na veel geklik kwamen we hierop uit, een vijftiendaagse rondreis met daaraan vastgeplakt een verlenging van een aantal dagen in een lekker hotel aan het strand. We gaan pas volgend jaar hoor, en er kan dus nog vanalles veranderen, maar dromen kan altijd. En ik droomde heel erg lekker!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi zeg, ik ben nú al benieuwd naar jullie foto's hahaha..Mijn zusje is net terug uit Thailand, ze vond het erg mooi. Hebben ook een driedaagse tocht door de jungle gelopen en in van die oerdorpjes geslapen. Als ik haar zo hoor is Thailand een heel goede keus! Lekker he,voorpret

Anoniem zei

Als jouw voorpret maar lang genoeg is, dan maakt die vakantie zelf niet eens zo veel meer uit volgens mij.

Anoniem zei

Ehh... eerst met je collega's overleggen hoor! Niet eerst boeken! Grapje, zolang je buiten het hoogseizoen zit geeft het bijna nooit problemen. Alvast veel plezier met het uitzoeken! Als onze kinderen groter zijn gaan wij ook weer zulke dingen doen. Lijkt me heerlijk.

Anoniem zei

Ook ik ben erg benieuwd naar jullie foto's en je verslag!
Hahahaha ik kan niet wachten ;)

Anoniem zei

Thailand helemaal lekker, alleen sla Kho Phi Phi over, Ko Lanta is wel een aanrader.

Anoniem zei

Oh! Thailand! Thailand staat in mijn persoonlijke top drie (samen met Scandinavië, Australië, Canada, Argentinië, Hongarije, Egypte). En nee, ik kan inderdaad niet tellen :)

Anoniem zei

Aaaah thailand, ik wil oook! Ik wil natuurlijk naar d eplek waar mijn neef door de tsunami omkwam maar zeker ook de mooie stranden en helemaal bovenaan mijn verlanglijstje staat het olifanten weeshuis. baby fant een flesje geven * SMMEELLLTTT* vEEL PLEZIER ALVAST!

Anoniem zei

Zie crash! De voorpret is begonnen! Whoepie indeed!