dinsdag, september 5

Mobiel shoppen

Dit keer gaat er eens een logje niet over de rij vòòr me bij de kassa maar over de rij àchter me. Dat is verfrissend!

Achter collega Hejemato en mij stonden twee mannen te wachten tot wij klaar waren met afrekenen. Aan hun kleding te zien waren ze werkzaam in de bewakingssector. En toen ging het mobieltje van de man die pal achter me stond...

'Ja... met mij!'
...
'Ja, daar sta ik maar nee, dat gaat niet meer.'
....
'Ja, ik sta wèl bij de supermarkt maar ik kan geen boodschappen voor je meenemen.'
...
'Nee echt niet, ook al zou ik nog zo graag willen.'
....
'Nee lieverd, echt niet, want ik sta al in de rij bij de kassa. Voor me mensen, achter me mensen, je kent dat wel.'
....
'Hahahahaha.... je gelooft me niet?'
....
'Nou ik sta echt, echt, ècht waar in de rij bij de kassa!'

Waarop zijn collega achter hem roept:
'Hij staat in de rij hoor, echt waar!'
en de kassajuf aansluit...
'Echt waar, hij staat in mijn rij hoor!'
en ik..
'Geloof hem nou maar, hij staat in de rij hoor!'

En het werd helemaal hilarisch toen de man zei:
'Wat? Schat? Liefje?? Ha-lo-hoo....?? Ik geloof dat de lijn wegvalt hoor!' Hij tikte met zijn telefoon drie keer op het hekje bij de kassa. 'Nee schat, ik hoor je niet meer, ik ga hangen hoor!'

Rijen bij de kassa kunnen dus wel leuk zijn!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Zulke situaties zijn inderdaad enorm om te lachen. Wat mij ook een annekdote laat herinneren.

Anoniem zei

En als je nagaat waar ze werken .... wie moet je nu nog vertrouwen?

Anoniem zei

Ik wilde toch jouw kassarijen eens hier in Haarlem hebben.
Ik vind het nooit grappig in de kassarij! :-(

Anoniem zei

Whahahahahah echt geweldig!