dinsdag, november 22

Tjonge

Het is best een gedoe, zo'n nieuw blog. Leuk. Dat wel. Maar ook een heel gedoe. Allemaal knopjes en tabjes en termen... Wow.

Zo. De Flickr-badge is terug. Whoepieeee! Alle linkjes staan op hun plek. Op alfabet.. Toe maar, toe maar... nog even en ik kan hier in gaan pakken..

Nog weer later... de lay-out moet maar even goed zijn zo. Ik heb vierkante oogjes. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om een filmpje te plaatsen. Hmmm.... daar moeten we morgen maar eens mee aan de slag dan.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

HEY!! Het is maar goed dat ik mijn statistieken af en toe bekijk... ga je weg bij 20six!! Het gezeur zat? Pfoe. en nieuwe start kan een hoop plezier opleveren... en met blogger kun je alles doen mbv HTML, dus als je wilt is je lay-out zó overgezet. Ik heb zelf al genoeg geknutseld met blogger, dus als je hulp nodig hebt??
Succes!
Kijk even hier: http://haloscan.com/ daar kun je een commenttool heel eenvoudig aanmaken. Beter aan te passen dan de commenttool van Blogger, is helemaal te integreren in je lay-out... ! Ik zeg het maar even.

C'est Lavi zei

Hey meiske, wat leuk om jou ook hier te zien!!! Geloof me, het went en het is fijn hier (dit is alweer mijn 17de maand hier terwijl ik ook écht een dorpsmeisje was). Geen gezeik (wel minder reacties maar uiteindelijk blog je toch voor jezelf), lekker elke dag een rondje dorp en verder niks aan de hand. Veel plezier hier buurvrouw :-) Dikke kus, Lavi

Anoniem zei

Nee hoor, Donder, niet minder reacties... kijk maar naar mijn blog. Als je gewoon net als altijd trouw blijft lezen maakt het niets uit :-)
Al ben je natuurlijk wel het gemak van de updatelijst kwijt...

Anoniem zei

Mooi hoor, zo'n nieuw blog. En fijn ook dat je hem even in mijn favorieten hebt gezet. Zo kan ik je tenminste vinden. Wat ben je toch een top-dochter...

Mam

Anoniem zei

Tjonge de tijd van vernieuwing. Ik zal maar gauw mee verhuizen, voordat we uitelkaar groeien. Dus ben ik benieuwd of peertjeblogspot nog kan.. doei

Anoniem zei

Frisse boel hier! Hoop dat het plezier ook hier blijft!