woensdag, november 30

Leeuwenkoning

Ik had het weken geleden al besteld, het cadeautje voor Peer. Hij mocht er niks van weten. Het was een verrassing... Noordmiep legde me, tijdens het scrabbelen in cyberspace, het vuur aan de schenen: 'Toe Donder, vertel nou wat het is!' bleef ze maar schrijven. Maar ik vertelde niks.

Vanavond was ik bij mijn moeder, daar had ik het cadeautje laten bezorgen. Ik dacht er nog even over na en nam het toen tóch maar mee naar huis. Ik had ook kunnen wachten, tot het allerlaatste moment. Maar ach, voorpret is zo leuk. En gedeelde voorpret is dubbele voorpret nietwaar? Dus toen ik thuis kwam vroeg ik hem...

'Peer?'
'Ja Donder'
'Wil je nu je cadeautje?'
Hij keek verrast op. 'Ja, dat wil ik wel!'
Ik gaf hem de platte doos. En hij maakte het open.

Volgens mij is hij wel blij. We gaan een weekendje naar een hotel in Scheveningen, en voor de zondagmiddag van dat weekend heb ik twee kaartjes voor de Lion King gekocht. Het weekend van 17 december dompelen wij ons onder in zee, strand en mega musical spektakel. Ja, volgens mij... is hij wel blij.

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker romantisch!!

Anoniem zei

Je hebt dus weinig geslapen?

C'est Lavi zei

Hey, de Lion King... vandaar dat je graag een verslag wilde van hoe het daar was haha. Jullie gaan er vast van genieten!

Anoniem zei

Ja, dat is een mooi cadeau, en helemaal als je zelf ook mee mag :-)!

Anoniem zei

Veel plezier!

Anoniem zei

Heerlijk met z'n tweetjes...veel plezier...lieve groet XXX

Anoniem zei

oh lekker zo'n weekeindje weg in het vooruitzicht en het ís al bijna zo ver...

Anoniem zei

drop natuurlijk, wéér vergeten

Anoniem zei

Je vergeet te vertellen van die LION (lekkur!) die je erbij gedaan had!!! (jammer dat we niet aan een rol KING pepermunt gedacht hebben!!) Is 't ie al op?