maandag, november 28

Poetsen

Na die heerlijke, luie, zondag stond ik vanochtend op met het idee dat ik eens hard aan het werk moest. Ik overwoog nog even om me om te draaien en door te slapen. Dat is meestal doeltreffend genoeg bij dit soort buien. Ik ben namelijk niet zo'n huisvrouw. Bij mij is het flits-flats-lapje-er-over-stofzuiger-er-door en dan vind ik het al lang best. Maar zo eens in de zoveel tijd, dan krijg ik het op mijn heupen. Hmm.. zou het hormonaal zijn misschien?

Hoe dan ook, ik ging als een idioot tekeer. De keuken werd gesopt, er werd gestoft, gestofzuigd en gedweild. Een bank kwam zelfs van de kant om te kijken wat er achter lag. Oei! Dat stof lag er niet van een paar dagen... En nu zit ik op de bank te wachten tot mijn vloer droog is. Dan nog even boodschappen doen want vanmiddag komt
een lang-niet-gezien-vriendin op bezoek. Ik verheug me er op. Toen ze gisteren belde grapte ze dat ze iets lekkers wilde, bij de koffie.

En nou kan ik maar niet kiezen: soesjes of vlaai?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Vlaai, definitely vlaai, met kersen en veel slagroom! Heel veel plezier!!!

Anoniem zei

Ja, vlaai :D Jammie! Alhoewel... Soesjes!! ;-).
Héél veel plezier Donder!

Anoniem zei

Vraag het me niet! Je weet het antwoord! (ze zijn er ook vermomd als kleine bananenbootjes. Mmmm)