woensdag, november 30

Niet eerlijk!

Rekening:

Endonontisch consult: € 17,80
Insluiten calciumhydroxide: € 14,00
Geleid. of infilt. anesthesie: € 11,70

Totaal: € 43,50

De nota van de wortelkanaalbehandeling van vorige week is al binnen. Of ik maar even wil betalen. En dat terwijl ik net met de tandarts heb gebeld om een spoed-afspraak voor vanmiddag te maken. Omdat die behandelde wortelkanaal-kies op dit moment zo mogelijk nog pijnlijker is dan vóór de behandeling...

Soms is het leven niet eerlijk.

5 opmerkingen:

Thamar Zwiers zei

En de extra verzekering zal waarschijnlijk nóg duurder uitvallen!?

Anoniem zei

Hier kost ie maar liefst 100 Euro! Sterkte vanmiddag. Die van mij voelt ook nog niet 'je dat'..

Dondersteen zei

@Carola: dit is nog maar het begin van de wortelkanaal behandeling. In principe had ik 14 december teruggemoeten voor het tweede deel. Dat wordt dus in totaal ook wel 100 euri denk ik... En nu mag ik, als extra'tje tussendoor, vanmiddag óók nog een keer! Woe-pie.

Anoniem zei

Tja ,de rekeningen ,wat het ook is ,lopen vaak de spuigaten uit...Het lijkt erop , dat velen de euro aangegrepen hebben om stinkend rijk te worden... (ot:)Jou re: was al genoeg om mijn humeur op te krikken...maar...heb best weer zin in choc.ben ,door mijn vorige lading heen...Lieve groet en kus

Anoniem zei

Niet betalen voordat ze het garantiegeval behandeld heeft.
(prijs valt me mee)