zaterdag, september 16

Groot onderhoud

Onze blogprovider is bezig zijn diensten te verbeteren. Er is daarom een nieuwe beta-versie verschenen waarmee gebruikers de boel uit kunnen testen en fouten op kunnen sporen.

Ik heb zo'n beta-versie en kom daardoor én de nieuwe mogelijkheden tegen maar ook de nieuwe fouten. Eèn daarvan is dat ik niet meer kan reageren bij mede blogspot-bloggers die nog geen nieuwe versie hebben en hun log hebben ingesteld op 'alleen mede-blogspotters mogen reageren'. Zij horen dus helaas even niets meer van me waarvoor mijn excuses. Er wordt door Blogger hard gewerkt om dit probleem op te lossen.

Voor de rest is het wellicht even behelpen. Je moet iedere keer je gegevens opnieuw invoeren, heb ik begrepen. Dat kun je omzeilen door als 'anonymous' of 'other' te reageren en dan gewoon je naam in te voeren. Dat is ook invoeren maar scheelt wel! Hoe dan ook; hou vol, het wordt beter. Hoop ik!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien kun je ze ook vertellen dat de RSS [nog] niet werkt.
Je staat weer heel ouderwets in mijn lijstje van favorieten die ik langs moet lopen ;-)

Anoniem zei

Maakt blogspot ook al onderscheid tussen wij en zij? Net als 20nix.

Dondersteen zei

@Struikel: blogger is overgenomen door google. Need I say more? ;-)

Anoniem zei

Hij werkt inmiddels weer! [moest een paar keer op refresh drukken in de rss pagina]

Anoniem zei

Volgens mij gaat het helemaal goedkomen uiteindelijk :) Het zal in ieder geval nooit zo'n zooitje worden als 20six (wat eeuwig jammer blijft, overigens).

Anoniem zei

gunst en ik dacht dat het aan mij lag heb 10 keer ut zelfde in getypt gister...ik dus..miep

Anoniem zei

Al moet ik met een stift op me beeldscherm schrijven, ik blijf reageren! (Of is dat een beetje blo... Hééé!!?!!!!!)

Anoniem zei

Aha dan snap ik wel waarom ik idd bij jou en Peer tegen dat probleem van naam invoeren aanloop ;)

Anoniem zei

O daarom kon ik dus ook niet meer bij jou 'ingelogd' reageren, net als Miep minstens tien keer geprobeerd...