dinsdag, juni 13

Panne (2)

De stoom komt uit mijn oren en het is hieral zo warm. Gisteren werd een benzine relais besteld, vandaag zou hij door een koerier gebracht worden. Ken je die mop van de koeriersdienst die niet kwam? Grom.

Zojuist heb ik, geheel on-Donders, en juf van de alarmcentrale in Lyon nogal luid en duidelijk te woord gestaan.

"Jullie zouden ons om drie uur bellen..."
"Eh... het is nogal druk hier, we bellen u binnen drie kwartier terug hoor!"
Anderhalf uur later...
" Jullie zouden om vier uur bellen?"
" Eh... ja, dat zie ik, eh... ik vraag even onze monteur hoe het zit"

Wachtmuziekje. Grom.
" De koerier is niet op komen dagen mevrouw..."
Ik kon haar bijna al bij voorbaat ineen zien krimpen.
" En nu?!?"
"Wachten vrees ik, de koeriersdienst wordt gebeld, u hoort morgen weer van ons..."

Nou, ik denk dat wij morgen, na het ontbijt, maar richting garage gaan. We kunnen ook daar wel op de stoep zitten wachten lijkt me. En als er dan nog niks gebeurt... dan ga ik zingen. Heel hard!

Zo, dat was lekker. En dan nu een pizza op een Frans terras. En als toetje een heerlijk ijsje van die lekkere ijscoboer op de hoek. Want ook dat is een voordeel van deze stranding, je leert alle goede eettentjes heeeeel goed kennen! ;-)

En je hebt alle tijd om te internetten...

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Vooral dat harde zingen, dát gaat helpen! En anders neem je gewoon nog zo'n lekker ijsje om af te koelen. En als ze slim zijn, dan geven die lui van de garage jou dat ijsje: Donder afgekoeld en met wat anders in haar mond dan zangnoten!

Anoniem zei

Koeriers... Hmzzz, doet me ergens aan denken...

Weet je wat, ik ga er zo ook over bloggen

Anoniem zei

Heb je toch je spullen meegenomen of heb je een internet café ontdekt? - Wat een gedoe. Jean Paul is altijd op tijd ;-)

Algje zei

Zingen, oef. Jij bent wel heel erg kwaad ja. (Terecht)
Hopelijk ben je nu wel echt weer op weg.

C'est Lavi zei

Oei, wat kut allemaal. Maar jullie weten er vast wel weer iets moois van te maken. Veel plezier nog Madame le Tonnerre & Monsieur la Poire :-)

Anoniem zei

Ik vinnut eigenlijk best gezellig, die panne ;) *foei Rose*.
En nu weer 'echt' vakantie vieren!

Anoniem zei

panne is vast opgelost! Geniet van je vakantie (met of zonder panne)

Anoniem zei

De vwatuur doet het weer...?! Voor het weer had je niet weg hoeven gaan. Vandaag alwéér zon. Op het werk lekker koel. Ja, echt waar!!! (wát een verbetering)

Anoniem zei

Aha, dus murphy is op vakantie. Ik dacht, wat is het hier rustig!! Sterkte, maar ik weet zeker dat je er wat van maakt.

alfi