maandag, juni 19

Viva Espan JA!

Ja hoor mensen, we zijn er. Woensdagmiddag was de auto klaar. Woensdagavond waren we 200 kilometer verderop. Donderdagavond kwamen we in Avignon aan. Vrijdag deden we Arles (oh, oh, oh, wat mooi) en de Camarque (ook prachtig). Zaterdag reden we naar Cotignac alwaar we schoonzus ontmoeten. Gisteren reden we naar Barcelona waar we de nacht doorbrachten in een heel efficiƫnt Formule 1 Hotel en vandaag kwamen we in Benidorm aan.

Zo zeg, dat lijkt wel werk! Maar we hebben een appartement met zicht op zee. Dus wie maakt ons nog wat....

Groetjes dus, uit een zonnig Spanje.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Met jouw gelukkig gesternte wordt nu de auto weggespeold door een tsunami.

Veel plezier daar.

C'est Lavi zei

En nu ... ongelofelijk genieten hoop ik :-)

Anoniem zei

Heerlijk heerlijk heerlijk!

Anoniem zei

Ola op naar de Sangria!
veel plezier en geen pech meer.
gr
Els

Anoniem zei

Heerlijk, geniet er van.

PS waarom zijn Kronkels en ik uit je favorieten verwijderd? Moet je ons iets vertellen?......

Algje zei

He he, eindelijk, en nu volop genieten! (Hoef ik niet te zeggen natuurlijk maar ik moet toch wat.) Drenthe is trouwens ook erg mooi viel me weer eens op.