zondag, januari 1

Geluk

10 opmerkingen:

C'est Lavi zei

Maar wel gelukkig in de liefde toch? Happy New Year! *rent voor de zekerheid naar de website van de Lotto om te zien of hier iets gevallen is*

Anoniem zei

De mijne hangt nog thuis, aan de tv. Dus ik kan nog een paar uurtjes dromen dat ik misschien wel geluk heb ....

Anoniem zei

Story of my life.

Anoniem zei

Jammer ..... dan moet je maar weer gaan werken. Helaas.... Wie niet gellukkig is in he spel moet het maar in de liefde zijn. En volgens mij zit dat wel goed.

Anoniem zei

Ai. Ik heb nog niet eens gekeken of ik iets gewonnen heb... eerst maar even doen.

Oh, enneh: ik hoef jou vast niet te vertellen dat geluk ook bestaat zónder geld?? ;-)

Peer100 zei

Gelukkig

Anoniem zei

Oei, geen goed begin dus... Maar ach, 't is maar papier. Toch?! De allerbeste wensen voor 2006! (Woensdag doen we het live!)

Anoniem zei

Ik kon ze ook verscheuren,,,geen wonder trouwens met 13 als eindgetal...Lieve groet en kus

Anoniem zei

maar geluk in de liefde is belangrijker...je weet toch...geluk in de liefde ongeluk in het spel

Anoniem zei

Psssst... had ik toch nog maar even mooi 50 EURO gewonnen op mijn lot. HA!! :D Kan ik mooi weer een nieuw lot van kopen ;-)